sobota 15. marca 2014

Project ATC: Addiction

V DT Scrapper prebieha výmena kartičiek ATC na tému Závislosť. Ja mám závislostí viac a ak nepočítam závislosť od scrapbookingu, ďalšou v poradí je iste závislosť od kávy. Káva na všelijaké spôsoby, jej vôňa, chuť, história, zvuk padajúcich zrniečok...dokonca ju často používam vo svojich prácach.
Dúfam, že tieto kartičky urobia radosť ich novým majiteľom.

 W DT Scrapper wlasnie trwa wymianke ATC na temat Zaleznosc. Ja jestem zalezna od wielu rzeczy i jesli nie licze zaleznosc od scrapbookingu, kolejna jest pewnie zaleznosc od kawy. Kawa na wszelaki sposob, jej zapach, smak, historia, dzwiek padajacych ziarnek... nawet czesto uzywam jej w swoich pracach.
Mam nadzieje, ze te karteczki zrobia radosc ich nowym wlascicielom.



Credit:
papers Nature walk Cotton & Gray Day by 7 Dots Studio, stamp Illumination 7 Dots Studio, stamp Wycinanka, Mixatives Snow cap by Ranger, coffee, lace white, coffee beans, Distress Ink walnut stain & antique linen by Ranger, antique patina bronz, permanent marker Edding black, buttons by me, acrylic colour sienna & brown by Lefranc & Bourgois, glimmer mist Aged Brick Tattered Angels


3 komentáre:

  1. Ten odcisk kubka od kawy jest świetnym pomysłem :) Bardzo sympatyczne ATC, na pewno ucieszyły obdarowane, sama chętnie bym dodała do swojej kolekcji (której jeszcze nie ma ;))

    OdpovedaťOdstrániť