piatok 30. mája 2014

Koľko životov má štetec?

Kedysi som sa venovala maľovaniu všetkého bielou farbou (to je taká činnosť  davu v blogovom svete :). Niektoré štetce som dobre ošetrila, ale zopár mi nechtiac ostalo takých "zasušených". Plánovala som už dávnejšie, že si ich upravím do podoby dekorácií, ale až teraz to pomaličky začínam realizovať. Zatiaľ som vdýchla druhý život jednému, mám však v pláne vyzdobiť s nimi kus steny v ateliéri, ktorý bude kompaktný a budú ho tvoriť rámy, staré fotografie a mixed media priamo na stene. Dúfam, že to vyjde. Tu je spomínaný prvý kúsok:


Kiedys wszystko malowalam na bialo (to taka zaleznosc w blogowym swiecie:). Niektorymi pedzlami dobrze sie opiekowalam, ale pare zostalo mi takich, ktore wyschly. Juz dawniej mialam takie plany, ze zrobie im lifting w formie dekoracji, ale dopiero teraz zaczelam ich realizowac. Na razie oddalam druhe zycie jednemu z nich, ale w najblizszym czasie planuje ozdobic kawal sciany w atelieru, calosc beda tworzyc ramki, stare zdjecia i mixed-media prosto na scianie. Mam nadzieje, ze sie uda. Tutaj pierwszy kawalek:




Credit: vintage lace & button, numbers & flowers by Prima Marketing, sticker Illumination word by 7 Dots Studio, acrylic paint white by Lefranc & Boureois, wax string, metal element by Jeanne d´Arc Living, Distress Ink Pad walnut stain by Ranger, 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára