streda 15. apríla 2015

Freedom

Niekedy dá človek na svoj pocit a vopred nič neplánuje, iba sa posúva po ceste svojej fantázie. Vyberie fotku, nepremýšľa, vyberie hocijaký papier.... a čaruje. Tak to bolo aj teraz. Vzala som balík papierov BoBunny a vybrala náhodne jeden z nich. Fotky som obrátila rubnou stranou navrch a náhodne jednu vybrala. Keď som fotku a papier priložila k sebe, usmiala som sa. To je ono! Hotový layout!

Gesso musí byť, inak nedýcham :) Vybrala som biele gesso zmiešané ešte s bielou akrylovou farbou a pretrela štetcom zľahka niektoré miesta.
Bielou tyčinkou Gelatos som trochu počmárala povrch. Ďalšiu vrstvu tvoria spreje LSG - delight denimdark chocolate trufflecrow´s nest copper a Dylusions turquoise.
Textúra je vytvorená pomocou pasty a šablóny.
Pridala som pečiatky, zopár odtrnutých kúskov washi pásky. Pod fotku som umiestnila zvyšky zo starej knihy upravené sprejmi LSG.
Celok som doplnila nápisom "freedom" z bielej penovej abecedy.





Tak čo vy na to? Vyskúšate náhodný výber? Je to príjemný relax :)
Všetkým vám želám krásny deň!




3 komentáre:

  1. Bardzo mi się podoba. Znam ten papier, wykorzystałaś go w interesujący sposób.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dziekuje, Romanko, ja lubie wszystkie te papiery :)

      Odstrániť
    2. Dziekuje, Romanko, ja lubie wszystkie te papiery :)

      Odstrániť