pondelok 5. októbra 2015

A TIME FOR MAGIC

Vitajte!

Dnes vám ukážem obal s krídelkami. Nie taký obyčajný, z tvrdej a tuhej lepenky, ale z papiera UHK Gallery.
Zatvára sa šnúrkami a môžete v ňom skladovať napríklad pohľadnice od blízkych alebo zoznam vianočných želaní alebo kartičky projekt life, poznámky, plánovač atď.


Witajcie!

Dzisiaj pokażę wam teczkę skrzydłową. Nie taką zwykłą,z twardej i sztywnej tektury, a z papieru UHK Gallery.
Zamyka się na sznurek i można w niej przechowywać naprzyklad kartki od bliskich lub listę zyczeń świątecznych, zamieszczyć karteczki project life, notatki, planner, itp.




Obal je vyrobený z papiera Wood z kolekcie LOFT Christmas. Vovnútri má krásny stromčekový vzor, z vonkajšej strany vzor starého dreva. Zbožňujem ten papier! Vy tiež?
Po otvorení môžete vidieť kalendár na rok 2016, ktorý pozostáva z 12 lepenkových štvorčekov s mesiacmi.

Teczka wykonana jest z papieru Wood z kolekcji LOFT Christmas. Od wewnątrz wspaniały wzór drzew, na zewnątrz drewno szare. Uwielbiam ten papier! Wy także?
Po otworzeniu teczki można zobaczyć kalendarz na rok 2016, który składa się z 12 tekturowych prostokątow z miesiącami.





Očká som z vnútorenj strany zakryla kúskom papiera.

Oczka z wewnętrznej strony przykryłam paskiem papieru.




Zozadu vyzerá obal takto. Rada používam reklamné pásiky UHK Gallery.
Obrázok je vytlačený na tom istom papieri, prispôsobený vzoru a nalepený.

Z tyłu wygląda teczka tak. Lubie używać reklamnych paseczków UHK Gallery. 
Obrazek wydrukowany na tym samym papierze, dopasowany do wzoru i naklejony.




Kartičku som našila ručne, robilo mi to radosť, oddýchla som si a cítila som tak trošku čaro Vianoc.

Karteczkę szyłam ręcznie, sprawiało mi to frajde, odpoczełam i poczułam tak troszkę magii Świąt.






1 komentár:

  1. Te papiery bez działania Twoich rąk były tylko pięknymi papierami, a teraz są cudowną teczką z wyśmienitymi detalami :) :) :)

    OdpovedaťOdstrániť